28 Ιαν 2021

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΥΜΕ ΣΕ ΓΛΩΣΣΑ SWIFT

Στο μάθημα του Coding, oι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε' και Στ' τάξης του Δημοτικού διδάσκονται προγραμματισμό και αποκτούν δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και εντοπισμού σφαλμάτων, χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Swift Playgrounds. 

Μέσα από μια σειρά εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, οι μαθητές καλούνται να βοηθήσουν τους χαρακτήρες Byte, Blu και Hopper να επιτύχουν απλούς στόχους χρησιμοποιώντας βασικές εντολές. Καθώς οι προκλήσεις γίνονται πιο δύσκολες, απαιτούνται πιο σύνθετοι αλγόριθμοι για την επίλυσή τους και εισάγονται νέες έννοιες προγραμματισμού.

Σχετικά Άρθρα

Πρέπει να συνδεθείτε για να σχολιάσετε.
Αρχείο
  • Πρόσφατα
  • Δημοφιλή
  • Ετικέτες